Live DVD i Juli enligt killarna

Jag är så jäkla glad just nu så jag vet knappt vart jag ska ta vägen haha, som de sa i Bravo intervjun på comet så ska de släppas i JULI!!! ♥ Hoppas detta blir officellt bekräftat på tokiohotel.com, just eftersom det är rätt så vanligt med uppskjutningar, men ändå B och T har ju nu sagt det i intervjun... *dansar omkring* 

BRAVO INTERVJU:
Bill: Och självklart kommer våran turné DVD att släppas i juli, men fråga inte om det exakta datumet...
Tom: På sommaren, definitivt!
Bill: På sommaren... och sen live albumet. Tom och jag fixade precis de sista klippningarna på live DVDn, den kommer att bli väldigt bra. Vi spelade in konserten i Milano och så fortsätter det bara... Vi vill göra en turné i Sydamerika i år, och sen blir det några fler konserter i Asien...


Mina videor från Milano 12/4 2010

Intro + Noice

Forever now



Kommentarer
Postat av: videoGirl

Jag orkar inte vänta att live dvdn kmr ut! Men den kmr att bli grym! :)



Sv: Verkligen! Jag skulle ha gjort vad som helst för att få vara en av dedär flickorna :P

2010-05-27 @ 13:53:25
URL: http://thepainoflove.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0