24e juni och 21a juli (+TH i krysstidning)

Hemma igen! Därav den dåliga updateringen ;)

Vad jag nyss läst så ska Dark side of the sun ha premiär imorgon den 24e, jag som dött nästan av längtan hela semestern i Grekland och så kommer man hem och ser att man får vänta ännu en dag... hehe så kan det vara!
En sak är säker och det är att man aldrig ska lita på datumen TH släpper för Humanoid City Live DVDn ska tydligen också vara uppskjuten
För oss som är i Sverige får vi vänta till den 21a Juli
.
Suck blööö orkar inte, men så klart att jag står ut (klarade ju isiga Stockholm i mars köandet) istället kommer min längtan att vara så stor när jag väl sätter på DVDn i spelaren att jag kommer göra glädje tjut och hoppa runt haha :D

Det var det... juste, i en krysstidning syrran hade i Grekland, tadaa, hon var tvungen att ställa upp;


My loves in a svensk krysstidning. Det förgyllde tillvaron en stund! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0