Tokio Hotel Fans

Förlåt, har varit lite off den senaste veckan, njuter av sommaren ju! Om ni bara kunde höra hur det är här just nu, är ensam hemma så TH ljuder för fullt på övervåningen så både grannar hör och jag som sitter här nere.

Tänkte blogga lite om TH fans
(i brist på annat smaskigt)

en fråga: vem är den här tjejen och varför är hon så "känd" inom TH världen på YT?
Eftersom hon pratar tyska och jag kan inte det så är det lite svårt att förstå. Det finns videor med scream masken bl.a.  åh jag vill veta. ;)


Sen denna video, hur jävla störda får man vara? Jag blir bara förbannad. Har dem ingen respekt för killarna? Allt dem vill är att peta på dem och få en blick från dem, jag skulle aldrig kunna göra något liknande. Fy fan.


Vad vill du kasta upp på scenen på nästa konsert? En bh? två?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0