Piercingar eller inte? Tatuering eller inte?

Jag vet inte vad jag tror/ser. Vad tror ni?

På Bill ser man ju att han har ringar i öronen. Enligt mig ser det pirat aktigt ut, det är skillnad om man byter ut ringarna till stenar eller liknande. Big no no till ringar i öronen enligt mig.
Tom ser det som sagt ut som en ring på den svart vita bilden jag visade er längre ned i bloggen, men på andra bilder syns inget.

(Jag gillar inte septum, det ska tjurar ha)

Sen på denna bild ser det ut som om Bill har en tatuering, först tänkte jag att bilden var spegelvänd men nej det tror jag inte... Tatueringen "ska" alltså sitta på bröstet/sidan/där ni kanske ser svarta linjer under skjortan.. :) Något ser det ju ut att vara men men men.........


Damn vad snyggt han är klädd. Alltid lyckas han (nästan då, inte Asien då han hade snörade byxor/skjorta och väst vad det nu var/EMA 2008 där ser han ut som en kråka/finska galan 2009/M&G Rom 2010) Men majoriteten är ju så perfekt. Skjortor på Bill - nom nom nom. Kolla det guldiga armbandet...! och hans söta mössa, :) :) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0