Mini-mini

- MTV world stage i Malaysia den 31a juli står förmodligen som nästa projekt för killarna. Det är i Kuala Lampur i/på Sunway Lagoon Surf Beach klockan 6pm. Precis som Singfest i Singapore är Katy Perry med här bl.a. (om inte det finns en liten chans kvar att de ska göra något tidigare i Asien, eller vem vet Europa!!)'

- Singfest i Singapore den 3e augusti (åh varför var jag där 2005 och inte augusti 2010 för? önskar min brors frus syster var TH fan så hon kunde skicka mig bilder och vem vet kanske autografer höhö)

^ Festivalen är i/på Fort Canning Park, dörrarna öppnas 5pm och det börjar 6pm. Andra artister som uppträder är Katy Perry, Wonder Girls och Orianthi m.m (?) 
 
- En akustisk version av DSOTS kommer vara med på HCL cd:n. (haha jag får väl köpa CDn iallafall då, tänkte inte göra det men jag är svag för akustiska versioner av THs musik)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0