Goodbye Humanoidcity2010

Man skulle ikväll twittra goodbye humanoidcity2010 och alla som gjorde lyckades, det hamnde på listan över ledande ämnen!!! :)

Nu är den sista konserten av Humanoid city tour över, Paris, Bercy. Sorgligt. Jag tänker på alla tre kvällar jag har varit i samma arena som killarna och sjungit/skrikit och haft så jäkla kul. Kommer ihåg den dagen jag åkte till Globen för att börja dagsköa, då jag skulle träffa Alexandra och Amalia för första gången, nervositeten inför min första TH konsert spökade i mig säkert en vecka innan den 4e mars. Kylan, snön, vinden, väntan var så värt det. Sen när vi tog tåget ned till Göteborg nästa morgon och skulle ännu en kväll få uppleva en fantastisk konsert. 
Att få se killarnas energi, höra musiken live och få visa dem vår uppskattning och hur mycket glädje de ger oss. 
När min mamma sa till mig att åka till Milano ca en vecka innan den 14e april och ta chansen att få se dem igen kommer jag vara så tacksam över. Visst såg jag lite men de var där, musiken som jag älskar sjöng jag med till och fick ta mitt avsked för den här gången till dem. Förhoppningsvis är det inte alls långt till nästa gång, jag överlever såklart haha.      




Kommentarer
Postat av: angelica

jag kan inte fatta att turnen är över..

jag vills e dem live igen!

<3

2010-04-15 @ 08:18:11
URL: http://angelicahaglund.blogg.se/
Postat av: Hanna

Svar: Vad synd att du inte hade en bättre upplevelse. Visst är det underbart att höra och se skymtar, men man vill ju SE. :) tror du att du hade sett bättre från någon annanstans?

Haha, tappade mitt stora minneskort första kvällen i Milano så... hade inte mkt minne kvar att använda på själva konserten. Plus att det inte kändes så viktigt att filma/ta kort när man har det hela på dvd sen. Men några ganska ok pics fick jag nog. :)

2010-04-15 @ 08:52:07
URL: http://hannatselin.blogg.se/
Postat av: videoGirl

Det är faktiskt konstigt hur snabbt tiden gått, just började ju turnén och nu är den slut. Jag såg dem bara en gång, och det var den bästa dagen i mitt liv ♥ Skulle nog ha gjort vad som helst för att se dem flera gånger men, en nästa gång krm nog att vara ännu nångång :D Har du sett dem tidigare än nu på turnét? =)

2010-04-15 @ 19:17:36
URL: http://thepainoflove.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0